Followers

Monday, January 31, 2011

e-day hantaran

wewitt...
setelah sebulan berlalu baru sempat upload ngan cete pasal e-day... uncle acer rosak, sib baik En Dz btolkan...love u syg... k N3 kali ni nak cete pasal hantaran... cete byk tak guna... jom tgk2...

ni dayang BIBI... hehe
AINI... HANI... INTAN... tq u oll..

telur asin...


buah2 sponsor dr BFF


kak ina amin bg ni.. tq


ctot sponsor.. tq..


munie sponsor.. tq

ini die... bulu2 ayam tu letak telur huhu



ini deretannya....time ni dayang2 tempahan khas dr MACAU ( bff ngan akak2 i)dah siap susun sbb org sbelah dah nk dekat pintu hehe..






ini org penting.. die yg sponsor bahan untuk bekas hantaran... brg2 hantaran org lain huhu... tq uda


cak...



sireh junjung idaman...suka sgt...


inilah die... hantarannye....

4 comments:

  1. Hi salam perkenalan..
    nak tanya nie, telur asin nie memang adat ker untuk orang melaka??cuba cerita sikit..hihi sebabnya haritu sepupu Q orang Melaka tunang ngan orang melaka dapat telur asin..menariknyer...aper simboliknyer??comelnyer maser tunang...cantik cincin!!!:)

    ReplyDelete
  2. q... tq sgt2 heheh// alah saje je bg telur ni...tak kisah asin ke ayam ke puyuh pun boleh..kalau boleh bg telur ikan, nk gak bg hehe... adat org dulu biar keluarga si tunang dpt makan sama2 telur yg diberi... adat konon tp xkisah telur apa.. tq ye comei kan hehehe perasan... cincin tu dah lama idam biasalah jari gebu kena pakai square kan~~~

    ReplyDelete