Followers

Friday, March 4, 2011

MACARON?

emmm....lepas baca entri leen pasal MACARON ni...
hati rasa nak makan sangat...
ade kate manis... alamak~~~~
nk...nk...
warna cantik lah WARNA WARNI.....
kata leen beli dr cikmin tp angel pun ade gak....

jom tgk kecantikan macaron ni....




















p/s: EN DZ.... nk mkn MACARON... :p

8 comments:

  1. sedak er..sedak er..sedak errrr ka'sham.......!!! huhu ;)

    ReplyDelete
  2. heheh nida...sedap....banje akak ek boleh ekk?

    ReplyDelete
  3. wahh..mcm best je...
    macaron ni macam apam ke ?
    kat mn ek jual ?
    ;)
    minat lak scr tbe2 nye

    ReplyDelete
  4. era plz clik kat cikmi n angel....bkn mcm apam tp mcm biskut...sdap kan..warna warni...

    ReplyDelete
  5. beby aku pon teringin sgt nak merasa si comel nih. tp x tau mana nak dpt. kat bakery tgk mcm xde. seriously sgt comel kan? dengan colorcolor nye lagi. buat doorgift pon comel ;)

    ReplyDelete
  6. manis sgt aini...ko try clik kat nama aku link tu....yes! kalau doorgift aku n hani nk amik 3 kotak :P

    ReplyDelete
  7. terima kasih untuk backlinya kat sini.. :) jom la oder reramai...siapa dah beli ada peluang tuk masuk cabutan bertuah... :)

    ReplyDelete