Followers

Tuesday, May 3, 2011

" Apa Saya Mahu Untuk Cenderahati Majlis Perkahwinan Saya"


"Apa Saya Mahu Untuk Cenderahati  Majlis Perkahwinan Saya"



"Beautifully Beaded" Photo Frame/Place Card Holder




exclusive  kan...


dengan hiasan manik...

cover dgn baldu..


 Mengapa Anda Memilih Cenderahati Tersebut???

gift ini akan diberikan kepada tetamu vip mcm kawan-kawan dan orang sebelah pihak lelaki pada majlis resepsi nnti... semestinya mereka suka kan dpt frame/card holder ni...
frame ini sgt exclusive ...mesti tetamu yg dapat akan gumbir tidak terkata..
bkn setakat frame malah boleh jadi card holder...

tetamu yang dtg mesti akan tnya dr mana sy dpt kan nya...jawapan saya semestinya.....

so jika anda berminat nk sertainya silakan kwn2...
mana tau rezeki masing2...




P/S:  TQ OLE OLE MANIS....




No comments:

Post a Comment