Followers

Tuesday, September 13, 2011

dugaan...

assalamualaikum....
dugaan tu ada di mana-mana... sy ingatkan diri jangan terlalu emo dan bersedih ketika detik gembira itu hampir tiba...sy nak senyum puas2...senyum yang menandakan sy tak sabar menjadi milik dia...moga ALLAH swt melindungi dan memberkati...

tp dalam cool2 tu pun dugaan tu dtg jugak...bila dilanda masalah saya terfikir apa dosa sy dah buat..mula menyesal dan salahkan diri sndiri...bodohnya sy ni...taubat dan menyesal saje yang patut kita mohon, moga ALLAH swt juga yang memaafkannya...berat dugaan ni utk sy hadapi...

ini dugaan orang nak kahwin...banyak hati nak jaga...kalu tak jaga org xtolong nnti...kena senyum selalu n buat tak ambil kisah dgn apa berlaku...bak kata org melaka jgn amik ati ler,die ckp je kasar tp hati baik...ok sy senyum lg...

sy xmintak harta bertimbun, emas mengunung tp sy hanya mahu sy sentiasa boleh senyum dan cool bila ada masalah yang menimpa....bersyukur dgn apa ada... biarlah semua berjalan lancar...semoga yang dtg puas hati dgn segala yang terhidang dan yang terpandang...

sy nak sgt jd manusia yang COOL & TERSENYUM.....tp sy tak mampu... 

TERIMA KASIH PADA YANG SUDI MEBACA KERANA ANDA ADALAH SALAH SEORANG YANG BUAT SY TERSENYUM....


marah kita tak akan lama kalau kita benar mencintai...


p/s: dz sentiasa buat sy senyum...love u

No comments:

Post a Comment